بازیکن تیم ملی آرژانتین عملکرد دو تیم ایران و آرژانتین را در سومین روز جام واگنر مثبت ارزیابی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ هنوز محل برگزاری نخستین مسابقه خانگی شمس‌آذر را اعلام نکرده است.
بازی دوستانه کلمبیا و ایرلند به دلیل "بیش از حد فیزیکی" شدن دقایقی پس از شروع، متوقف شد.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقه مقابل بلغارستان آماده می شویم و تمام توان‌مان را برای ارائه یک بازی خوب به‌کار خواهیم گرفت.
مدافع راست تیم ملی ایران با یک نمایش خوب آخرین مسابقه فیفا دی را پشت سر گذاشت.
نواک جوکوویچ به همراه بزرگان ورزش جهان مسابقه فوتبال برگزار می‌کند.
سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنان خود به خاطر عملکردشان در این فصل تقدیر کرد.
رشید مظاهری انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل پرسپولیس دارد؛ او با شرایط خوب آماده این مسابقه شده است.
فالکائو، مهاجم کلمبیایی که بین سال های 2011 تا 2013 برای اتلتیکو مادرید بازی کرد، با پیراهن رایو وایکانو به مصاف تیم سابقش می‌رود.
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با کارنامه‌ای روشن از مصاف برابر مربیان خارجی تا ساعاتی دیگر باید تیمش را به مصاف تراکتور خمس بفرستد.
رضا عنایتی جدا قصد دارد تیمش را از انتهای جدول لیگ جدا کند و بازی امروز یک شروع تازه برای اوست .
بررسی حواشی عجیب دیدار نود و پیکان خیلی از مسائل را روشن می‌کند؛ اینکه ورزشگاه ارومیه فاقد استانداردها است و بهترین ناظر فدراسیون هم نمی‌تواند جلوی اتفاقاتش را بگیرد.
استقلال در 21 دیدار قبلی خود در رقابت های جام حذفی، تنها یک دیدار را در جریان بازی واگذار کرده است.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: فکر می کردم یک سهمیه دونفره و دو سهمیه انفرادی در انتخابی قهرمانی جهان بگیریم و بخشی از این نتیجه خوب به این بر می گردد که بازیکنان ما در لیگ فرانسه به طور مرتب در حال مسابقه دادن هستند.
آزمون: امیدوارم که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زنان یک اردوی خوب اروپایی در نظر بگیرد و در این اردو با دو تیم قدرتمند مسابقه داشته باشیم.
علیرضا بیرانوند در ثانیه‌های پایانی مسابقه با پیکان یک سیو خوب داشت و مانع از شکست تیمش شد.
دربی روز گذشته برنده نداشت اما یک بازی خوب از سوی هر دو تیم بود. مسابقه ای که اگر چه مساوی شد، اما چهار گل به همراه داشت.
هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر حاضر شد.
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر 8 کشتی‌گیر خارجی، هر 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد حضور خواهند داشت.
سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری دلیل استفاده از ترکیب اصلی‌اش مقابل بانک شهر را جذابیت‌های مصاف رودرروی دو تیم مازندرانی عنوان کرد و گفت: حیف بود که مسابقه با بانک شهر یک طرفه تمام می‌شد.
امروز یکی از دیدارهای هفته دهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار نمی شود.
دیدار امشب تولوز و مون‌پلیه در لیگ یک فرانسه به دلیل پرتاب گاز اشک‌آور توسط هواداران تیم مهمان با وقفه پانزده دقیقه‌ای مواجه شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که تیمش حالا باید خود را برای اصلی‌ترین بخش کار یعنی حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ